اگر موقع ورود به سامانه خطا ميدهد لطفاحالتهای مختلف را چک کنید
1-اعداد را انگلیسی بزنند و در وارد کردن حروف کوچک و بزرگ دقت داشته باشید.
2- از كد كاربري و رمز عبور مطمئن شويد(روش)
3- کوکی مرورگر را پاک کنيد (روش انجام )
4- در صورتي كه از فيلتر شكن يا پراكسي يا vpn براي تلگرام استفاده مي كنيد آنرا غير فعال كنيد چرا كه شما را به عنوان كاربر خارج كشور محسوب ميكند و اجاز ورود نمي دهد
5- رمزتان را تغيير دهيد (روش انجام) ضمنا دريافت پيام تبليغاتي براي گوشي را باز كنيد - اگرموبايل شما ثبت نشده ، به اين روش موبايل جديد خودرا ثبت كنيد
6- مرورگر را عوض كنيد(لينك دانلود)
7- اگر با گوشی این مشکل را دارند با كامپيوتر هم چک کنند
8-چنانچه رمز خود را تغییر داده اید و در ورود مشکل دارید از طریق سیستم تیکتینگ درخواست بازگردانی رمز به حالت پیش فرض را ثبت نمایید.
9- با كارشناس رشته تماس بگيريد(شماره تماس) تا از قسمت مدیریت وضعیت دانشجو- "وضعیت تحصیلی" چک نمايد و وضعیت تحصیلی را عادی نمايدو یکبار "مشاهده کارنامه" دانشجو را بزند و مجددا دانشجو ورود به سامانه را تست كند.
10-اگر با هيچ يك از موارد فوق موفق نشديد احتمال دارد سامانه با ترافيك و يا اختلال مواجه شده لطفا دقايق يا ساعات ديگر انجام دهيد. ويا ساعات زمانبندي انتخاب واحد و حذف و اضافه امتحان كنيد