biau amoozesh website

Deutschland online bookmaker http://artbetting.de/bet365/ 100% Bonus.

Download Template Joomla 3.0 free theme.

سولات متداول سامانه آموزشيار

چطور میتوانم از کارکرد میکروفون و اسپیکر مطمئن شوم؟

 

الف- برای اطمینان از تنظیمات مربوط به ضبط و پخش صدا از طریق نرم افزار آنلاین تست صدا و میکروفون   اقدام کنید .

پس از کلیک بر روي لينك تست صدا، بر روی آیکون قرمز رنگ میکروفن () کلیک کنید، میکروفن را نزدیک به دهان خود کرده و چند ثانیه صحبت کنید. سپس بر روی دکمه قطع ضبط () کلیک کنید و صدای ضبط شده خود را پخش کنید ().

اگر پخش صدای ضبط شده‏ رضایت بخش باشد بدین معنی است  که صدای شما در سطح اینترنت مشکل ندارد چرا که صدای شما در سرورهای خارجی ضبط و برای شما پخش شده است.

اگر لينك فوق را انتخاب نكرده ايد براي  تست صدا   آيكون را كليك كنيد

 

ب- دانشجويان اعلام ميكنند كه صداي استاد را ندارند 

1-ابتدا به روش الف تست صدا انجام دهيد

2- مطئمن شويد مروگر  به درستي تنظيم شده است

3- برابر راهنما ميكروفون را تنظيم نماييد

4-در صورت موفقيت آميز بودن مراحل فوق ،  در وسط  صفحه كلاس ، كليك راست موس كنيك و گزينه setting  را انتخاب كنيد و در پنجره باز شده گزينه اي به شكل مانيتور است كه يك چشم وسط آن وجود دارد و گزينه alow بايد فعال باشد

 

ج-  چرا صدای میکروفون من ضعیف است و در کلاس توسط دانشجویان به درستی شنیده نمی شود؟


این ایراد ممکن است به علت خرابی سخت افزاری میکروفن شما باشد که برای این کار لازم است از صحت کارکرد میکروفن خود مطمئن یا از میکروفن دیگری استفاده کنید.
همچنین در محیط کلاس می توانید از طریق منوی کنار آیکون میکروفون و انتخاب گزینه Adjust Microphone Volume صدای میکروفن خود را بالاتر ببرید. همچنین پیشنهاد می شود میزان صدای میکروفن خود را حداکثر ۸۰ بگذارید.

د- چرا در محیط کلاس وقتی از طریف میکروفون صحبت میکنم صدای خودم را نمی شنوم ؟


هنگامی که شما با میکروفن در حال صحبت کردن هستید، فقط دیگر افراد حاضر در کلاس صدای شما را می شنوند و اینکه صدای خودتان را نمی شنوید طبیعی است. البته لازم است سیستم همه افراد حاضر در کلاس مجهز به اسپیکر باشد و میکروفن شما سالم باشد.

و-  چرا صدای استاد به صورت قطع وصل میآید؟ 

احتمالا اینترنت استاد ضعیف هست. یا مشکل از میکروفون استاد  باشه . به استاد اعلام فرماييد.

 

م- چرا روی میکروفون کلاس علامت ستاره دیده میشود؟

دليلش اينه كه نوع دسترسي دانشجويان را به ميكروفون  تغيير داديد

ك- كيفيت صدا براي دانشجويان  ناجور است و غير طبيعي است؟

جواب - احتمالا در دستگاه شما دو ميكروفون وجود دارد كه تداخل صدا پيش ميايد از يكي استفاده كنيد و يا يكي را غيرفعال كنيد

 

هـ -استاد اجازه ارائه داده وليك ميكروفون ميزنم connect نميشه و صدام براي بقيه نميره؟

جواب:  به تنظيمات گوشي رفته و از قسمت برنامه ها، برنامه adobe connect پيدا كنه و كش ادوبي (حافظه پنهان ) را پاك كرده و بعدش وارد كلاس شده و بعد از ورود گزنه alow رو بزني

 

 

ي- چرا موقع اجرايaudio setup wizard  براي تست صدا ، هيچ ميكروفوني ديده نمي شود  (مثل شكل زير)

دليلش اينست كه مرورگر شما تنظيم نيست لذا بخش setting  مرورگر برويد و اجازه به مرورگر بدهيد

مي توانيد راهنماي رفع خطاي google chorome ببينيد

 

 

 

 

 

توجه داشته باشيد اگر مشكل صداي شما حل نشده است ميتوانيد به اين لينك مراجعه نماييد

 

شما اینجا هستید: خانه سامانه ها سامانه آموزشيار سولات متداول سامانه آموزشيار چطور میتوانم از کارکرد میکروفون و اسپیکر مطمئن شوم؟