biau amoozesh website

Deutschland online bookmaker http://artbetting.de/bet365/ 100% Bonus.

Download Template Joomla 3.0 free theme.

درباره دانشكده پرستاري و مامايي

دانشگاه آزاد اسلامي تبلور دستاورد ارزشمند انقلاب اسلامي در آموزش عالي است كه در جايگاه بزرگ‌ترین دانشگاه حضوري جهان و سومين دانشگاه جهان ازنظر تعداد دانشجو، در سايه مديريت شايسته انسان‌های لايق و با همت و تلاش شبانه‌روزی توانسته است به‌خوبی رسالت خود در ارتقاي سطح دانش و فرهنگ جامعه ايفا نمايد تا امروز ما شاهد بالندگي آن باشيم. دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد در مقام عضوي از خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامي در سال 1366 در استان خراسان شمالي و در شهر بجنورد تأسیس گردید. دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد در جايگاه بزرگ‌ترین دانشگاه آزاد استان، هم‌اینک از وجود بیش از 120عضو هیئت‌علمی متخصص و پرتلاش برخوردار است. در حال حاضر بیش از 5200 دانشجو در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری مشغول به تحصیل می‌باشند.

این دانشگاه از پردیسی بسیار وسیع، زیبا و سرسبز با امكانات آموزشي و ساختاري بسيار مناسب برخوردار است كه محيطي مناسب براي آموزش و پژوهش دانشجويان فراهم آورده است. برخورداری از امکانات آموزشی، پژوهشی، کتابخانه‌ای، ورزشی و فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در شمال شرق کشور متضمن رشد و تعالي دانش آموزان عزیز و علاقه‌مند به تهذیب اخلاق و پرورش مهارت‌های اجتماعي توأم با تحصیل در دانشگاهي معتبر است تا بتوانند به‌موازات پيشرفت در اين كمالات، از امكانات بسيار مناسب ورزشي و فعالیت‌های اجتماعی سازنده نیز بهره ببرند و دوران تحصيل بانشاطی را در اين دانشگاه براي خود رقم زنند.

حوزه پزشكي در دانشگاه آزاد اسلامي در شمار حوزه‌های برجسته و شاخصي است كه نقش پررنگي در ارتقاي سلامت جامعه و سیاست‌گذاری‌های كلان نيروي انساني در بعد سلامت ايفا می‌کند.

ضرورت گسترش آموزش سبب شد رشته‌های جديد متناسب با نياز جامعه به مجموعه واحدهای دانشگاه اضافه شود. دانشكده پرستاري و مامايي در سال 1372 به همت متوليان دانشگاه با مشاركت تأسیس گرديد و با رشته‌های كارداني مامايي و كارشناسي پرستاري رسالت تربيت متوليان آينده سلامت جامعه را به دوش گرفت.

از سال 1373 كارشناسي پرستاري و كارداني مامايي و از سال 1383 كارشناسي مامايي و از سال 1389 كارداني مربي بهداشت مدارس در جايگاه سه رشته پرمخاطب و پربازده دانشگاه به‌صورت دانشكده پرستاري و مامايي در مسيري كه به‌سوی افقي روشن برنامه‌ریزی‌شده بود، در قالب چارت جديد سازماني و آموزشي بار سنگین‌تری از آموزش و هدايت دانشجويان را به عهده گرفته است.

ما بر آنیم تا پرستار و مامايي تربیت نماییم که مرتبه حرفه‌ای برتري از اساتید داشته باشد!

 

اهداف:

هدف دانشکده پرستاري و مامايي دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد تربيت دانشجوياني است پس از آموزش طبق بالاترین استانداردهای منطقه‌ای، کشوری و بین‌المللی در آينده بتوانند در جايگاه نیروی انسانی كارآمد و متعهد به ارزش‌ها و اصول اخلاق حرفه‌ای و قوانين اسلامی بالاترین سطح مورد انتظار، به رسالت خود در ارتقاي سلامت در جامعه بپردازند و در تمام مراحل و مراتب كاري و زندگي خود دادگر و پاسخگو در برابر جامعه باشند.

دانشکده پرستاری و مامایی یکی از دانشکده­های فعال و پرمخاطب در دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد است كه دانش­آموختگان آن به دليل توانمندي حرفه‌ای بالايي كه در دوران آموزش در اين دانشگاه كسب کرده‌اند، در سراسر کشور در پست­های متعدد آموزشی و درمانی مشغول خدمت هستند.

در اين راستا دانشکده پرستاري و مامايي دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد متعهد است با فراهم کردن بستر مناسب آموزشي با تدوین و اجراي برنامه‌های آموزشی استاندارد در راستاي تحقق اين اهداف بكوشد تا شاهد جذب دانشجویان برگزيده و مستعد، یادگیری خلاق و گيرا در محيط دانشكده، پيشبرد اهداف آموزش اثربخش و تربیت دانش‌آموختگان توانمند و متعهد منطبق با نیازهای جامعه امروز باشيم.

 

 

شما اینجا هستید: خانه درباره دانشكده پرستاري و مامايي