biau amoozesh website

Deutschland online bookmaker http://artbetting.de/bet365/ 100% Bonus.

Download Template Joomla 3.0 free theme.

مهلت اخذ مجوز دفاع پايان اعلام شد

 با توجه به شروع ترم مهر از 23/6/1398 و نياز به اخذ مجوز دفاع يك هفته قبل از دفاع به استحضار مي رساند مهلت اخذ مجوز دفاع ( امضاي مدير پژوهش) تا 16/6/1398 ميسر بوده و دفاع تا 23/6/1398 ممكن مي باشد و تاخير از اين زمان منجر به نياز به ثبت نام دانشجو در ترم جديد دارد. خواهشمند است تدابير لازم جهت اطلاع رساني به مديران گروه صورت پذيرد.                                                                                      

دستورالعمل ساماندهي برگزاري جلسات دفاع در نيمسال اول 98-97

 

  دستورالعمل ساماندهي برگزاري جلسات دفاع در نيمسال اول 98-97  

     
             
             
             
             

 

 

 

لينك نشريات به منظور پذیرش مقاله هاي دانشجویان و اعطاي امتیاز به آنها

به منظور تسهیل در پذیرش مقاله هاي دانشجویان و اعطاي امتیاز به آنها، دانشجویان علاوه بر ارائه مقاله در مجله هاي معتبر علمی می توانند در مقطع دکتري تخصصی در رشته هاي علوم  انسانی برابر ماده 4 بخشنامه امتیاز ویژه براي 94 ) با چاپ مقاله در مجله هاي مورد تایید مجله هاي علمی دانشگاه آزاد اسلامی (به شماره 70362/ 70   مورخه 94/9/18 (به شرح جدول هاي 1،2،3 و 4) تسویه حساب کنند همچنین دانشجویان کارشناسی ارشد براي پذیرش و یا چاپ مقاله 1 نمره و یک نمره براي مجله هاي جدول شماره 4 در احتساب / در مجله هاي داراي رتبه علمی از وزارتین حداکثر 5 نمره پایان نامه استفاده کنند.
به منظور دستیابی به نشریات به آدرس اينترنتي http://eval.journals.iau.ir مراجعه شود

يا فايل را دريافت كنيد

مهلت دفاع از پايان­ نامه و رساله دانشجويان تحصیلات تکمیلی


مهلت دفاع از پايان­ نامه و رساله دانشجويان تحصیلات تکمیلی در نیم‌سال اول سال تحصيلي

 آخرین مهلت دفاع از پايان­ نامه و رساله دانشجویان تحصیلات تکمیلی در نیم‌سال اول سال تحصيلي، 10 بهمن ماه  هرسال مي­ باشد. دانشجو موظف است فرم درخواست دفاع از پايان­ نامه را نهايتأ تا تاريخ 30 دي ماه هرسال به دانشگاه تحويل نمايد.

مهلت دفاع از پايان­ نامه و رساله دانشجويان تحصیلات تکمیلی در نیم‌سال دوم سال تحصيلي

 آخرین مهلت دفاع از پايان­ نامه و رساله دانشجویان تحصیلات تکمیلی در نیم‌سال دوم سال تحصيلي،30 شهريور ماه  هرسال مي­ باشد. دانشجو موظف است فرم درخواست دفاع از پايان­ نامه را نهايتأ تا تاريخ 15 شهريور ماه هرسال به دانشگاه تحويل نمايد.


تاريخ‌هاي فوق قابل تغییر نخواهند بود و چنان‌چه دانشجويی نتواند تا تاریخ­های اعلام شده مراحل دفاع از پایان‌نامه خود را به اتمام برساند، ملزم به رعایت مقررات مربوط به تمدید پایان­نامه و رساله پرداخت شهریه خواهد بود.

شما اینجا هستید: خانه تحصيلات تكميلي اطلاعيه هاي تحصيلات تكميلي